Sabtu, 6 Ogos 2016

Shaklee Dikuasakan dengan Tone Excel

Assalamualaikum..
Bersua kita kembali dalam Blog saya ni, setelah hampir 8 bulan saya menyepi.. Alhamdulillah dengan limpah kurnia dari Allah SWT, pelbagai rintangan & cabaran dalam kehidupan sekarang ni dapat saya bersama-sama lagi untuk meneruskan Blog saya ni.. Untuk pengetahuan semua, saya masih lagi aktif bersama produk kesihatan Shaklee.. Setiap bulan makin bertambah Order dari rakan-rakan sekerja, Fb, Instagram & juga keluarga.. Syukur Alhamdulillah..
Disini juga saya ingin menyatakan bahawa Blog saya ni juga akan dikemaskinikan oleh Suami saya, dalam menjalankan perniagaan online Telekomunikasi iaitu Simkad Tone Excel.. InsyaAllah kami akan sama-sama membuat yang terbaik dalam hasil perkongsian kedua-dua cabang bisness yang kami usahakan.. Alhamdulillah dengan kobolarasi kami dapat sama-sama membantu antara satu sama yang lain..

Seperti Shaklee, produknya amat terbaik untuk kesihatan kita, begitu juga Simkad Tone Excel terbaik untuk semua, kerana dengan menggunakan sahaja, kita dapat manfaat & ganjaran yang diberikan.. Ibarat "Bagai Aur dengan Tebing" Atau "Isi dengan Kuku".. Masing-masing memerlukan antara 1 sama yang lain.. Sambil saya bisness shaklee, saya memerlukan Telefon/ Handphone untuk saya menghubungi Prospek atau Customer saya.. Dari saya membazir dengan rangkaian sedia ada baik saya tukarkan kepada yang boleh mendatangkan keuntungan..

InsyaAllah akan bermulalah & aktif Blog ini seperti dulu dengan kabolarasi kami.. Terima kasih Selama ini untuk anda kerana memberi support saya selama ini..tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan